2010-01-16
 19:56:41

Middag för 3.

Igår var det lönefredag! Det firade jag genom att bjuda min älsklings-Fredrik och min älsklings-Elin på en riktig dundermiddag!

 

Till förrätt bjöds det på ruccola och kammusslor. Två av musslorna hade sweet chili, två hade pesto och två var lindade med proccitoskinka, eller vad tusan det heter. Sen lite parmesanost över det! Mums!

 

Till varmrätt, blev det vitlöksmarinerade potatisklyftor i ugnen med fläskfilé och hemmagjord grönpepparsås och tre sparrisar!





Sen fick jag, hör och häpna, spela Yatzy! Flera runder spelade vi innan efterrätten!

 


Vi var alla mätta och nöjda när kvällen närmade sig sitt slut!

I morgon kommer mamma och Göran på middag, undrar vad man ska bjuda på då!


Mamma

Helt galet <YATZYYYYYYYYYYYYYYYYY !!!!!!!!!!!!!!!


E

Mmmm, tack för en delikat middag i fredags!! Detta kan jag ju inte slå!! Love you överallt annat i hela världen!!


cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

mumsigt :D



PUBLICERAT: 2010-01-17, 11:20:05 | URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: