2010-06-07
 16:21:33

Jaaha

Ibland blir allt så konstigt, men det löser sig alltid på ett eller annat sätt.


Helgen har varit underbar, fredagen med lite examens-samkväm hemma hos Erica, lördagen bjöd på en härlig eftermiddag med kubb och cider på östran och sedan grillning, mer cider och spel hemma hos oss. På söndagen åkte vi hem till mamma en sväng och hämtade bilen, sen vidare hem till oss och lagade kallops. Det blev familje-söndagsmiddag hemma hos oss med blåbärspaj och vaniljsås till efterrätt. Det var mums.

Måndag idag och med den kom regnet. Men det gör inte så mycket iom att man jobbar, men såklart lite sol hade ju inte skadat. Mina ögon är jobbiga och svullna. Måste leta upp mina ögondroppar.


Idag känner jag mig nannig och inte så hungrig. Så jag ska lyxa till det. Ska vänta med maten tills Fredde har tränat, så det blir sen middag idag :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: