2010-03-20
 12:34:48

Jag hämtar inte dig.

Lördag. Middagstid. Jag är trött. Har varit uppe sedan gryningen känns det som. Smög upp medan Fredde fortfarande snusade sött. Satte mig i soffan och pluggade, skickade in min uppgift så nu kan jag hålla helg!
Ikväll ska jag hem till Elin på lite tjejmiddag och vin! Det ska bli trevligt. Hade en disskusion med Fredde precis.

F - Ska ni ut ikväll?
E - Kanske, jag vet inte än.
(Fredde tittar på mig med höjda ögonbryn, lite som att jag är dum i huvudet)
F - Du vet hur det gick sist du och Elin var ute ensamma. Jag hämtar inte dig kvart i tre inatt.

Ska nog slå på tvn och slumra in lite så att jag orkar med tjejkvällen hos Elin idag! :)


E

Jag gick hem klockan tolv den kvällen!!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: