2010-03-18
 08:54:49

Ostbågar.

Idag är jag sjuk. På riktigt. Ögonen svider, det gjorde dom visserligen igår också, men idag är även näsan täppt och rinner. När jag snyter mig så kommer blod. Det har alltid gjort det, jag har så ytliga blodkärl i näsan så de spricker alltid när jag snyter mig. Sen känner jag mig väldigt tung i huvudet också. Vaknade när Fredriks klocka ringde, sen somnade jag om när han gick upp. Men sen vaknade jag igen när han var inne och sa hejdå, sen kunde jag inte somna om igen. Nu sitter jag här i soffan och ska strax börja läsa i min bok. Tror nog att jag ska läsa ut den idag. Men..jag ska inte lova någonting! Inte någonting alls....


Det sägs att man får äta vad man vill när man är sjuk, det har jag hört fleeera gånger.

Får man äta ostbågar till frukost?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: