2010-11-12
 16:06:10

Uttråkad!

Jag är uttråkad! Vilket resulterar i att jag skriver här. Men det är inte en dag för tidigt! Jag vet att jag är kass, och jag har tänkt en del på den här bloggen. Vad ska man göra? Stänga ner den? Naaj, det vill jag inte, den kan vara bra att ha ibland! Som nu tex, när jag är uttråkad!

Idag har jag varit och pratat med sektionschefen till min LIA-plats. Jag har skaffat mig timanställning där. Eller den är inte riktigt klar än men det är bara papperna som fattas och dom ska han skicka hem till mig. Sen är det para deligering som fattas och sen är jag fitforfight!

En annan sak jag har gjort idag är att asa ner all tvätt till tvättstugan för att sedan inse när jag står flåsandes att jag skulle ha tvättat igår.. upp med skiten igen! Ibland har man inte huvudet med sig som man borde.

En tredje sak jag har gjort idag är att jag har rensat ur frysen! Gamla saker som har gått ut, ja dom har ju inte gått ut för då hade jag inte behövt rensa men dom har gått ut i datum! Så nu är nästa uppgift att vi ska äta upp maten som finns i frysen innan vi köper ny. Och sen se till att det inte är en massa mat som går ut i datum innan de är uppätna.

I helgen är jag helt fri!! Skulle egentligen åkt till Helsingborg med Elin idag, hade sett fram emot det men ibland blir det inte som man tänkt sig. Vi skulle gått på restaurang idag, en restaurang som var med i kniven mot strupen, sen skulle vi gått på ett schlagerställe och i morgon skulle vi kallbadat. Men det får vi ta en annan gång. Istället blir det mys med Freddo! Det är inte dåligt det heller!

Fick ett sms av min chef på support igår, att jag är välkommen på utvecklingsdag i morgon mellan 8-17. Inte sådär jättelockande och speciellt inte när man får reda på det på så kort varsel. Istället blir det att hitta på något med Freddo istället! Vill till Ekohallen och kolla på lite julsaker! :)

På söndag ska Freddo spela match och innan dess ska vi äta god mat med rödkål!


Mamsi

Vilken tid ska vi komma på söndag???????



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: