2010-09-10
 19:16:43

Alone!

Ensam!!!

Har tagit en skön varm dusch. Tog på mig morgonrocken och satte mig i soffan med ett glas vin.
Ibland är livet bra härligt! Tända ljus på det är ju bara  körsbäret på grädden, eller hur man säger :)

Fast man tänker mycket när man är själv. Jag tänker på sånt som jag helst inte vill tänka på. Blodprovet, är lite rädd för vad det kan visa. Och sen är det inte säkert att blodprovet visar om det verkligen är det som är fel på mig. Jag bara tänker och tänker. Kommer på mer och mer som kan stämma in på sjukdomen. Men det känns mest som att jag sitter här och försöker komma på saker som stämmer in. Men nej, nu tänker vi på något annat.


Vad ska man glo på idag? Idol eller Digiloo? Kanske får saxa mellan kanalerna :)


I morgon är det en fartfylld dag igen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: