2010-09-01
 12:22:44

Gaaaaaah!

Jag är uttråkad som fasiken idag! Jag har till och med städat kylen. Det behövdes torkas av där inne och rensas ut bland gamla burkar som man samlar på sig! Jag har en burk rödbetor över ifall någon är intresserad?

Vad ska jag göra idag? Jag tvättar iofs. Ska snart ner och hänga upp tvätten och sen ska den bara torka sen är den klar. Kanske ta en dusch? Men det hade jag gärna väntat med tills i morgon förmiddag, jag tror att jag ska fatta det beslutet. Klubbat, duschen får bli i morgonförmiddag! Jobbar till sent i morgon med, men det är rätt så skönt faktiskt, sen en kort dag på fredag och ledig i helgen! Freddo och jag ska ju åka till Copenhagen på lördag och mysa. Jag ska dricka 1 styck öl!
Glo en film på tv kanske... hrm.. vet inte om jag har lust med det heller :(
Ååååhhh!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: