2010-09-22
 16:33:06

Jahopp.

Nyss hemkommen från jobb. Var egentligen ledig idag men skulle vara med på ett möte. Det var väl inget speciellt med det, ett APT-möte som alla andra. Det har man ju varit med på tidigare.

Min dag igår blev inte riktigt som jag hade planerat. I mina tankar så skulle jag ha städat lägenheten så att den var ren och fin till lunch, och sen skulle jag plugga. Men om sanningen ska fram så gjorde jag inget av det. Däremot så vaknade jag vid lunch!!! Men jag kände ingen ångest av det.

Natten spenderade vi på akuten med Freddo. Han hade fått ett jack i sitt ben under bandymatchen så det behövde tejpas, så vi var inte hemma förrens vid tre. Så jag hade inte ett dugg ångest att jag varken hann med att städa eller plugga igår. Eller hann med och hann med. Det är väl klart att jag hann med, men jag hade ingen lust.
Istället passade jag på att åka hem till mamma en runda.

I helgen får jag nog ta tag i lite plugg. Det ordnar sig alltid!


Anonym

Klart det gör. Finns inget som är oövervinnligt:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: