2010-09-10
 13:38:15

Oh my!

God eftermiddag!

Gårdagen var lite hektisk. Det var full rulle hela dagen. Läkarvistelsen gick relativt snabbt och det var skönt att han tog mig på allvar. Har fått tabletter som jag ska ta i 3 månader. Fick även ta blodprov, som jag hoppas visar sig vara negativa, annars blir det ändring på vardagen. Men det är inte lönt att oroa sig för det nu. Får ta tag i det när svaret kommer.

På kvällen var jag och fikade med Erica i stan. Vi träffas inte så ofta men vi har alltid lika roligt när vi ses.


Idag på morgonkvisten var jag ute på Speedy, fläkten i bilen har lagt av. Så jag stack dit för att kolla upp problemet. Killarna var inne och trixade i bilen, och de kom fram till att jag behöver byta ut fläkten.
5000:- kostar aset!! FEM.TUSEN.KRONOR för en fläktjävel till en liten Nissan Micra. Jag vet inte vad jag ska tro!
Man får väl ta sig en funderare på det här med fläkten innan man gör något åt det!



5000:- .... Oh my...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: