2010-09-08
 19:34:01

What a day!

Woopa, vilken dag det blev till slut! Nu är jag helt färdig kan man säga, eller också är jag på högvarv!

1) Tvättat! Jag vaknade i morse och gick ner och tog hand om tvätten som älskling hade satt igång.

2) Pluggat! Jag har gjort mitt plugg. På fredag ska jag gå igenom det ännu en gång och göra några ändringar.

3) Städat! Jag fick ett ryck och började städa köket. Torkade luckor och kakel mm. Det hela slutade med att hela lägenheten blev städad. Hur underbart som helst.

4) Handla! Var nere och handlade saker till maten.

5) Laga mat! Tillagade en god fläskpannkaka till mig och älsklingen. Vi åt upp exakt all pannkaka och jag vill gärna äta det snart igen.

6) Baka! Gjorde dundergoda kanelbullar! Har nyss fikat på lite kanelbullar och mjölk.


I morgon blir nog en lika hektisk dag tror jag:

1) Åka och handla baguetter.
2) Köra Fredrik till jobb.
3) Åka till Sydsvenskan och käka frukost.
4) Åka hem till Elin en sväng. (Hon är rädd för att gå ner ensam i tvättstugan då där finns en råtta)
5) Åka och hämta mamma på jobb.
6) Åka hem till mamma och Göran en snabbis.
7) Vara hos doktorn klockan 14.
8) Hämta Fredde på jobb.
9) Upp i stan och träffa Erica över en god middag.


Efter en sådan här dag är man rätt nöjd med sig själv. Nu ska jag ta och varva ner i soffan innan man kan gå och lägga sig, måste vara pigg inför morgondagen! :)



Anonym

hur är det med dig ? :)



PUBLICERAT: 2010-09-10, 13:40:50 | URL: http://ooliivias.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: