2011-01-01
 13:57:01

Håll till godo med en lista!

Jag SKA skriva ett inlägg om hur fantastiskt både jul och nyår var, men det får vänta lite tills jag har samlat ihop alla foton från dessa högtider! Istället får ni hålla till godo med en lisa här, som jag kopierat av http://spiderchick.nu/

Har du gjort något i år som du aldrig gjort förut?
Resa utan förälder! Det var coolt! Helt plötsligt var jag tvungen att vara förälder och ta hand om mig själv! Men det var lärorikt!

Har du några nyårslöften?
Ännu ett år har jag bestämt mig för att gå ner i vikt! Jag har bestämt mig för det förut men det har aldrig hänt! Droppen var igår när Fredrik inte kunde knäppa min klänning i ryggen! Jag gillar inte det här med träning så jag funderar på om jag ska svälta mig. I vilket fall som helst så ska jag ha gått ner 6 kg innan juni 2011!

Vilka länder besökte du?
Grekland, Tyskland, Danmark!  

Vad var din största framgång 2010?
Tror nog att det är att jag tog tag i mitt liv och började "plugga-på-heltid". Det känns väldigt skönt mellan ångestattackerna över att man inte jobbar och tjänar pengar!

Största misstaget?
Misstag gör man ju många men jag kan nog inte komma på ett STORT misstag här inte. Jag kanske är för perfekt, eller inte...  

Den bästa nya personen du träffade?
Uhuu... Elins Sophia får vi kanske säga då! En tjej som alltid gör en glad och som hjälper en att komma på rätt tankebana när man själv är ute och cyklar!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
När mormor gick bort. Hon blev gammal och skruttig så snabbt. Det var tråkigt att hon inte valde att stanna kvar här på jordelivet med oss men jag hoppas att hon är lyckligare där hon är nu, förhoppningsvis med morfar.
Det som gjorde mig glad var när vi bestämde oss för att skaffa en hundvalp!

Vad önskar du att du gjort mer?
TRÄNA! Och ta hand om min hälsa i allmänhet!

Vad spenderade du mest pengar på?
Skit! Jag kan faktiskt inte komma på vad jag har spenderat pengar på. Förutom räkningar då!

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Tror nog att jag får säga julklappen som mamma hostade upp till oss tre, till mig, Fredrik och Elin. Vars 5000:- i resecheck till valfritt resmål! Vi ska använda dom pengarna till att resa när Elin fyller 30.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: