2012-10-02
 18:41:43

Dag 2!

Andra dagen hemma idag!
Än så långe går det fint! F kom hem vid lunch igår eftersom vi hade planer på eftermiddagen, idag har han varit hemma hela dagen och legat okry i soffan, så man kan kanske inte säga egentligen att jag har varit ensam.

Däremot har jag hunnit med lite saker känns det som. Idag har jag tvättat två maskiner tvätt, tömt diskmaskinen och lagat mat. En promenad med K och borstning av henne har jag med hunnit med. Och självklart soffligg där emellan :)

I morgon kommer mamma och Elin hit och äter middag och kollar på Greys. Om Elin kommer känns ännu oklart. Hon har iofs tackat ja, men iom att F inte är riktigt kry så har Elin säkert både halsfluss och öroninflamation innan hon ens har träffat honom!

Hemmagjorda köttbullar stod på menyn till min sjukling idag!


Anonym

Glöm inte bronkit:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: