2012-10-08
 14:08:40

I väntans tider!

Vad tror ni hände när jag precis kasat ner mig i liggande ställning i soffan?
Jo telefonpatrasket ringde och jag hann inte sätta mig upp innan jag svarade så jag fick genomgå hela samtalet liggandes på sidan med stöd av min vänstra arm så att jag skulle komma upp en bit.

Blev iaf väldigt förvånad över hur trevliga de var i luren. Inte första gången jag ringer dit och de har varit lika trevliga varje gång.

När jag berättar mitt ärende och säger att jag i te fått något svar eller blivit kontaktad så ska hon skicka det vidare och be någon annan att kontakta mig. Dösnällt!
När hon undrar om dom når mig på vårt gamla telefonnummer tänkte jag att, ja de kan ju alltid försöka!
Men det är kanske det de har gjort. Ringt som dårar till hemnummert. Men får man inget svar på en månad bör man väl skicka något brev kan man tycka.

Så nu är vi återigen i väntanstider!


Anonym

Vad väntar ni på ?? Något spännande!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: