2012-10-08
 11:32:27

Tidigt morgon!

Ja, man kan ju undra hur denna dagen ska te sig!

Från klockan 01.11 i natt har jag vaknat en gång i timmen. Och jag skojar inte när jag säger att det är samma minut varje timme! 02.11, 03.11 osv! Om jag förlorar förståndet blir jag inte förvånad!

Runt sju var det dax att stiga upp! 09.30 var det besök hos barnmorskan. Jag har, i alla år varit en sådan som kunnat gå upp, hoppa i kläderna, borsta till tänderna och ge mig iväg. Men nu behöver jag med tid på mig på morgonen. Framför allt behöver jag frukost! Allt hos barnmorskan var iaf fint! Så det var skönt!

Väl hemma var jag tvungen att ringa ett samtal. Efter att ha suttit i kö i 15 minuter la jag på, ringde upp igen och la in om att bli uppringd. Nu halvligger jag i soffan och väntar på att bli uppringd.
Helst av allt hade jag bada velat somna in! Ja, alltså inte dö. Men ta en liten tupplur!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: