2012-09-17
 20:33:53

Ond!

Igår var en ond dag!
Det började redan när vi var på Ikea på förmiddagen, jag trodde att jag skulle avlida flera gånger om innan vi hade gått igenom varuhuset.

Idag på morgonen bestämde jag mig för att jag skulle stanna hemma från jobb. Det tog emot lite att ringa och sjuka mig då jag har svårt att själv, för min egen del att se att ryggont och benont är en anledning till att vara hemma från jobb. I alla fall med det jobbet jag har.

Jag låg i soffan när jag såg att postbilen kom. Och eftersom jag väntat nyfiken på två brev sprang jag ut till postlådan och döm till min förvåning när jag såg att båda breven fanns där i! Så i morgon ska jag träffa chefen så att hon får fylla i det missade på lappen så att den kan skickas åter till försäkringskassan och sen får vi hoppas på det bästa!


Anonym

Skulle vilja se när du sprang:)❤👍



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: