2012-09-19
 09:24:57

Sep. 19, 2012

Ännu en hemmadag idag! Kommer bli ännu en i morgon men det är min lediga dag eftersom jag ska jobba helgen. Får kämpa mig igenom den bäst det går. Sen håller jag alla tummar och tår jag har för att FK snart ska höra av sig igen.
Jag börjar känna mig väldigt gnällig och gillar inte det alls. Blir ju trött på att höra mig själv.

Idag var jag uppe med tuppen om jag får säga det själv. Klockan 08 fick jag sms. Dumma nötta som inte stängde av ljudet igår. Försökte somna om men hörde sovrumsdörren som stod och slog emellanåt av vinden. Lika bra att gå upp till F som jobbar hemifrån nu på förmiddagen. Åt frukost och drack en kopp te, sen gick jag in och kröp ner i sängen igen :)

Snart dax att gå upp och göra sig i ordning för dagen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: