2012-09-14
 13:21:00

Slött!

Mitt uppvaknande idag var inte vad jag hade väntat mig! Jag skulle bara upp och kissa för att sedan lägga mig igen när jag inser att klockan är 10! Visserligen gick jag in och la mig i sängen igen men jag insåg snabbt att det var en dålig ide.

Istället gjorde jag mig lite frulle, rostade mackor med nutella och ett glas juice, det slank ner lätt för jag var hungrig! Efter det blev det soffhäng med kassa tvprogram som våra bästa år och sjunde himlen. Sen kände jag att det var dax att ta sig i kragen.

Jag körde igång en maskin tvätt, drog av sängkläderna och plockade i ordning här hemma. Lite nytta har man gjort ändå känns det som.

Jag var 100% säker på att mamma och G skulle komma på fika, men ack så. Så nu funderar jag på att hänga tvätten och krypa ner under filten i soffan igen. Det är ju perfekt väder för det!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: