2013-04-28
 20:58:18

Nattningen!

Nattningen av Lilleman.

Han var så trött när vi lämnade mamma och G, när vi kom hem la jag honom direkt i sin säng.

Tjenamittbena!

Fick ta upp honom efter ett par minuter, la honom en stund i gymmet mesans jag plockade lite. När jag märkte att han började bli trött och gnällig så tog jag honom, satte mig med honom i soffan tills han somnade i min famn.

Nej, det är inte så vi vill ha det egentligen. Att han ska somna i famnen varje kväll utan vi vill helst att han ska somna i sin säng. Men den sista tiden så har det varit lite kämpigt med nattningen av Lilleman.

Han har varit gnällig och bångstyrig. Jag och F har turats om att försöka få honom att somna genom att klappa på huvudet, stoppa in nappen osv. Men tillslut så kokar man av frustration.

Jag känner att nu när jag är helt själv med honom vid nattningen, så har jag ingen lust att bli så frustrerad att jag funderar på att flytta ifrån Lilleman så valde jag att låta honom somna i famnen.

Självklart kommer jag pröva sängen i morgon igen, men jag tänker inte hålla på i en timme för att få honom att somna.

Sen måste jag ju säga att det är uuuunderbart när han somnar i famnen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: