2013-04-16
 10:08:31

Vårkänslor!

Igår Slogs jag av en besvikelse när jag steg upp. 
Jag hade beställt blå himmel och sol men det jag möttes av var en grå hinna utanför vårt fönster.
 
Men när eftermiddagen närmade sig valde solen att visa sig och vårkänslorna började att sprudla i min kropp. 
Jag tog med mig mamma som var på besök upp på vinden för att ta ner utemöblerna. Skulle även ta fram två böcker som jag hade till försäljning. När vi flyttade hit och satte upp saker på vinden så var jag noga med att kartongen med böcker skulle vara lättillgänglig Men med tiden så har det bara fyllts på i förrådet och det var en pärs att få fram böckerna. 
 
För mammas del...
 
Eftermiddagskaffet intog vi i solen på uteplatsen!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: