2013-06-02
 08:54:39

Myskväll.

Ligger i sängen. Här har jag legat sedan 22.19. Jag minns knappt hur golvet känns under mina bara fötter!

F hade planerat myspys igår. Vi skulle först se MFF på tv, sen skulle vi ta våra cyklar, någon cider och bakgammon och cykla till kungsparken och sitta och mysa i solen. Sedan Vapiano.

Jag passade på att vila ögonen de sista minuterna på fotbollen och vaknade utav att regnet piskade på rutan. Ännu en picknick som inte gick i stöpet.
Istället mös vi bara hemma och tog bilen till Vapiano istället. Sedan fortsatte hemmamyset.

Nu ligger jag i sängen och är hungrig. Hade kunnat tänka mig en portion av pastan jag åt igår.

Och ja, jag saknar lilleman.


Anonym

Han saknar inte dej😘😉🙈



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: