2007-11-07
 18:08:21

Facebook.

Asså, nu sitter jag här igen, uttråkad. Freddo har kommit hem, vi har ätit och vi har tagit hand om disken.
Jag har även hunnit sova, så nu sitter jag och försöker förstå mig på facebook, vilket inte går så himla bra.
Jag tror det var igår eller iförrgår som jag fick någon sak på min facebook och jag createade en drinking buddies cirkle. Kul kanske tyckte jag och idag när jag loggar in på min facebook och tittar i min mini feed i min profil står där att jag även har createat cirkeln Lund, och Frans Suellsgymnasiet. Det har jag verkligen inte gjort, och varför i hela friden skulle jag göra det?! Jag har inte gått på Frans Suellsgymnasiet, och jag har absolut inga band knytna till Lund! Jag fattar ingenting av facebook helt enkelt. Det enda roliga med facebook är att se gamla vänner och se hur dom ser ut nu förtiden. Har man tur kanske man kan skratta åt en, ibland kanske tillockmed två.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: