2007-11-19
 17:27:20

Slagt.

Har precis vaknat efter en liten tupplur.
Jobbet tar kål på mig. I morse orkade jag inte ens gå upp. Fredik hade ställt klockan åt mig. 05, som jag hade bett honom om. Men i morse när den ringde ställde jag om den och jag höll på att klydda en massa och när jag till sisst kom upp ur sängen var klockan 07. Det var bara att äta och åka till jobbet.
Trött måndagsmorgon, man är less på jobbet och till råga på allt så får man fan torka stelnad spya. Och den bö rjade lukta när den blev uppmjukad också. Fy fan. Trodde att jag själv skulle spy.
När jag gick där på Utmaningarnas Hus i morse kom där en liten tjej, antagligen en Praoelev. Vilket fick mig att tänka en del. Fan vad utnyttjad man blev när man var ute och praoade egentligen. Jävla tråkigt var det.
Man borde egentligen inte göra det när man går i skolan. Visst det är viktigt och bra att man kommer ut i arbetslivet och får testa på hur det är att jobba. Man jobbar typ 9 timmar om dagen, precis som en vanlig anställd. Men tror lärare och arbetsgivare att man verkligen ska göra det bästa man kan när man inte ens får betalt för jobbet. Jag undrar hur de har tänkt egentligen. Hade varit roligt att få svar på den frågan någon gång under livet.

I morgon är det annorlunda jobbdag. Schemat ändras igen. Jobbigt med alla dessa ändringar. Men en sak är säkert och det är att jag inte åker på hemstäd själv en gång till. Nope, inte jag inte.


Ja, vi var ju ute i fredags också. Det blev slagsmål på dansgolvet och jag blev puttad in i väggen, på väggen satt en hylla/bord där man kunde ställa glas osv och den fick jag rätt i nacken, på en knota och nu har jag ont där. Känns liksom i hela ryggraden hur oskönt det är. Men vi hade i alla fall kul.

image15


Anonym

Snyggingar!!!


Veronica

Hej Eme! Så du bor nästan granne med självaste Jeppe nu ;)Hoppas allt är bra med dig. Kram veronica



PUBLICERAT: 2007-12-04, 19:24:04 | URL: http://veronican.blogg.se
Anonym

Min arm ser gigantisk ut!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: