2008-08-23
 11:56:40

Champange kväll på C&G.

Igår var kvällen som jag så länge hade väntat på. Det var dax att träffa jobbet på stortorget för att ta några öl, och sedan skulle jag vidare och träffa upp Fredrik mfl för att lyssna på Familjen. Det blev inte någon Familj för min del. Efter att vi suttit i Bluestältet på Stortorget så hamnade vi på Centeliter&Gram. Där satt Paweena, Jelena och Madame Solo. Det kom in champagne flaska efter champagne flaska och jag sa att jag inte ville ha någon champagne för jag inte hade ätit någon middag. Man hade inget val. Tydligen var man tvungen att dricka champagne. Madde och jag bara tittade på varandra och skrattade och sen satt vi och smuttade på den där jävla champagnen. Så fort vi lyckas tömma våra glas så tar det inte lång tid förren de är fulla igen. Det slutade med att jag hällde över min champagne i andra glas för att bli av med den. Lisa, Mona, Tina och Hanna kom också senare och hjälpte till att tömma champagneflaskorna. Elin dök upp senare igen. Sen kom även Fredrik, Johan, Jimmy, PP, Danne, KnullaPeter och Denise dit. Jenny, Peter och Takter också. Vi satt där och drack drinkar och champagne och sedan var det dax för Stortorget igen. Johan ville titta på en Kub och det gjorde vi. Vi gick till Barcelonabar och sedan vidare till Slagthuset. Jag har alltid gillat Slagt men på något sätt så känner jag mig som 45 när jag kommer dit. Tråkigt. Kvällen avslutades ganska tidigt och det var skönt att komma i säng. Nu ska jag in i duschen och sedan ska vi iväg och fixa lite!

Tjo och Tjim!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: