2008-08-19
 20:05:24

Hur gör man för att bli ekonomiskt oberoende?

Hur gör man för att bli ekonomiskt oberoende?
Det är en fundering som jag måste ta på största allvar, jag måste komma på en lösning och det är fort.
Jag är trött på att gå till jobbet bara för att jag MÅSTE. Jag hade velat gå dit för att jag vill. 3-4 timmar om dagen. Det räcker för min del. Man hinner inte tröttna på samma sätt som man hade gjort om man hade jobbat 8 timmar och man kanske, KANSKE hade kunnat längta till jobbet dagen efter. Jag hade till och med klarat av 6 timmar, 06-12, inkl. Lunch förståss. En timme då, annars är det inte lönt, så tar man bara ut en halv och går hem 11.30 istället. Det hade varit toppen. När Fredrik blir riktigt stor inom systemutvecklingsbranchen så ska jag gå ner i timmar, till 6 timmar max.
Sen ska jag leva gott på honom. Är det detta som kallas parasit? Skäms på dig Emelie ....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: