2009-08-08
 15:36:14

En sjuttis.

Sitter hemma hos Elin med halvöppna ögon. Blev så himla trött när jag var på väg hem från Trelleborg.
Lämnade älsklingen och Johan. Hejja MFF idag!!!

Nu är Elin inne i duschen och jag har tagit hennes dator till sängen. Gjorde ett litet försök till en vila, men det känns inte riktigt som att det vill sig så! :( Kommer vara helt död ikväll.
Ikväll blir det nämligen lite fest. Ingen öl eller cider för min och Elins del. Vi kör på starksprit!
Voj voj voj ... en sjuttis! Haha! Ska inhandla lite redbull liknande saker med sen får vi se vad det blir för dricka ikväll!

Elin är inne i duschen, det låter skönt. Att höra vatten strålarna sippra ner på golvet. Hon kommer att lukta jättegott när hon kommer ut :)



Igår var ju jag och Fredrik på bio. Såg Public Enemies. Den var bra, och trotts att Depp var ond så var det honom man hejjade på. Även fast jag, i ca 2 minuter hejjade på Bale. Men sen var det Depp för hela slanten. Jag kan nog rekomendera den filmen till folk. Nästa gång vi ska på bio så blir det Sommaren med Göran. Den vill jag se. Verkar rolig den filmen.

Nej nu ska jag ge vilandet en chans till!!

Tjo!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: