2009-08-11
 19:23:43

Ge mig engångskläder.

Det känns som att det var ett bra tag sedan jag kladdade lite här på bloggen.
Ibland känner jag för att skriva, skriva, skriva hela tiden. Men ibland har man inte så mycket att skriva om och då blir det liksom lite skrivtorka. Men det är kanske det som är lite utav charmen med en blogg.
Att man ibland skriver väldigt långa och fylliga inlägg och ibland skriver man knappt någonting.
Men jag är i alla fall nöjd precis som det är.
 

Igår kom jag hem från jobbet. Ganska sent, det hade varit en tuff dag och rätt mycket som ska fixas.
Sådant man inte riktigt tänker på. Scheman som ska göras och en massa planering som ska klaffa.
Men det löste sig rätt bra tillslut. Bara lite finlir som ska fixas nu. Får se när jag tar tag i det, men det måste i alla fall fixas innan veckan är slut. I alla fall, när man kom hem från jobbet så var det en massa tvätt som väntade.
Jag tror jag hatar att tvätta. Det är så himla as-tråkigt. Även fast många säger "Ja men det sköter sig själv".
Men det spelar liksom ingen roll. Man ska ändå hålla koll på det. Vad var klockan när jag satte igång maskinerna,
vilken tid ska jag gå ner nästa gång, när är passet slut! Jävla mög! GE MIG ENGÅNGSKLÄDER!!!!


När jag var uppe och tog tag lite i disken och skickade lite sms med Freddo-babe så fick jag ett sms.
Samtidigt som jag skrev till Fredde. Trodde att det var Elin men skyndade mig ändå lite extra för att kolla vem det var.
Då var det från KY utbildningen i Eslöv. Det stod att de fortfarande hade platser kvar på distansutbildningen och att jag skulle höra av mig så fort som möjligt. Jag ringde direkt och fick en plats. Jag ska dit den 25 på någon sorts upprop.
Så får vi se hur det går. Men jag ser i alla fram emot det jättemycket. :) Att känna att man verkligen är påväg någonvart. Nu börjar det kännas att man kanske inte är fast i Support Syd för resten av livet.
Det finns kanske något annat som väntar på mig där ute, och nu är jag beredd att ta det med storm! :)


Mamsi

Kul att höra i från dej men jag känner som jag är skitfull när jag läser din text. den går ju ihopa så det blilr bara svarta pricka. Pusssss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: