2009-08-25
 20:30:35

Jag är ingen looser.

Sitter här hemma, med en huvudvärk som heter duga. Känner hur det pulserar i kanterna utav huvudet.

Första dagen av skolan är avklarad, och jag klarade av den galant!
När jag gick på toaletten så kom jag att tänka på en sak;

I Jönköping när jag började där, så gick jag vilse en gång. Jag hade kollat allt på datorn nere i ankomsthallen så att jag skulle gå till rätt sal osv. Jag letar upp salen jag ska till, går in, tittar mig omkring. Konstigt, ingen jag känner igen. Hänger av mig, läraren kommer in och tittar på mig och säger

"Jasså, har vi fått en ny tjej i klassen vad trevlig"

ALLA skrattar!

Jag krafsar ihop mina saker och springer därifrån. Men jag hittar INGEN från min klass!
Jag går in på toaletten och storbölar, ringer till Fredrik, men han kunde inte göra så mycket åt saken, jag hade nämligen precis lämnat honom vid bussarna eftersom han skulle tillbaka till Malmö.
När jag hade suttit där på toaletten och gråtit en stund så bestämde jag mig för att leta rätt på rektorn.
Jag sa till honom att jag var vilse så han hjälpte mig och visade mig rätt, hjälpte mig att hitta en plats att sitta på och sedan smög han ut ur klassrummet igen.

Bara några dagar efter den här incidenten så hoppade jag av skolan och flyttade hem till Malmö igen.

Denna gången ska jag inte hoppa av.

Jag är ingen looser.


Mona

nnnaww Emelie då! Klart som fan att du inte är ngn Looser! Och du...du kommer fixa denna utbildningen galant! :)


M

Du är en vinnare hela du lyser av självförtroende.



Snart har vi en utbildad??????? glömt vad det hette.

Pusssss


E

Ha ha ha!! Det har du aldirg berättat förut att rektorn har visat dig till ditt klassrum?? Hallå berättar vi inte allt för varandra???



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: