2009-08-24
 16:44:01

Jag är trött.

Usch vad jag är trött, usch vad jag är trött, usch vad jag är trött!

Jag vill inte vara trött, jag har inte tid att vara trött. Jag har massor som ska göras känns det som!

*Vi ska städa, vilket vi tillsammans har planerat in att vi ska göra på fredag.
*Vi måste packa, vilket vi också ska göra på fredag när allt är tvättat.
*Vi måste växla pengar, vilket vi tidigast kan göra i morgon när vi har betalat räkningar.

Sen måste jag kolla igenom USB-minnet som är fullt med information till skolan i morgon.
Sen vill jag gärna sova en stund, och jag måste även plocka upp tvätten.

Jag har sovmorgon i morgon, så jag kan med gott samvete sova en stund när maten är äten, disken är diskad och tvätten är upplockad. Har ju två timmars extra tid att sova i morgonbitti! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: