2009-08-13
 18:24:21

Mensvärk.

Här sitter jag ensam hemma. Med mensvärk.
Det känns som en sådandär liten insekt med vassa klor, som finns i Transformersfilmerna ska kräla sig ur min kropp, precis där nere i ryggslutet. Och det känns som om min nedremagdel ska sprängas, tarmarna ska trilla ut och blodet kommer spruta åt alla håll. Det är absolut ingen härlig känsla. Men jag har väl inte så mycket att göra mer än att acceptera det.

Sitter här och funderar på om jag ska beställa två böcker på bokus, eller om jag ska ta mig till akademibokhandeln och se om de finns där. Och kanske möjligtvis billigare. Eller jag är egentligen bara ute efter att använda mitt medmerakort :)
Ska även köpa mig ett fint kollegieblock, en trevlig penna eller två och kanske en liten planerare. En liten almanacka som jag kan ha och skriva in tentor och inlämmningsdagar osv. Jag är verkligen taggad på att börja plugga nu!
Ska verkligen ge 110%


Flinkan

Jag vet precis hur du känner! Hade det i fredag o lördags, man vill bara gröpa ur hela undermagen o få bort det som gör så jävla ont!!!! Som jag skrev förra veckan så måste det fan ta mig varit en mans hitte på det där!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: