2009-06-08
 19:07:59

Med Vikingarna på högsta volym.

Efter en måttligt pissig dag på jobbet så kommer jag hem, tar ett varmt underbart bad och bara myser med Vikingarna på högsta volym. Efter badet gjorde jag lite nytta här hemma och plockade undan rejält. Det behövdes verkligen. Med Vikingarna på högsta volym. Efter att jag hade gjord det, så satte jag igång med maten. Skulle överraska Fredrik med att ha maten klar tills han kom hem. Med Vikingarna på högsta volym. Och sen hör jag en nyckel i dörren och att den stängs. Jag går ut i hallen och Fredrik kommer springandes mot mig:

- Miiiiitt plommon!

Och jag får en underbar puss och allt blir bra igen. Han lyfte upp mig där, det gör han alltid. Han är så go.

Efter ett par veckor med tisslande och tasslande och en massa vita lögner så kom dagen till Fredriks överraskningsfest.
Det var så kul att komma in till Nettan och Tompa och alla börjar sjunga för Fredrik och han fattar ingenting. Men han blev lycklig och glad i alla fall. Vi grillade och åt god mat och drack gott och bara mös tillsammans allihopa. Det var kul att se hans förvånade min tillslut :) Han fick två paketer som han verkligen önskade sig. En PS3a och en Manchester United tröja. Och hans ögon lös verkligen som när en 3 åring får en brandbil. :)
På söndagen gick han upp före mig. Jag tänkte ligga och dra mig lite i sängen men jag hör att han håller på och bökar med något i stora rummet så jag går upp för att kolla läget. Och där sitter han i soffan min älskling. Tröjan har han tagit på sig och han packar upp sitt spel. Han bodde i den tröjan igår. Det var kul att han fick saker som han verkligen uppskattar. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: