2009-05-26
 16:35:17

Två ögonbryn.

Kom för en stund upp från Rosa salong. Det hade gått så långt nu att jag inte orkade ta tag i mina ögonbryn. Jag var osäker på om det verkligen fanns några ögonbryn där. Det tog ungefär 10 minuter och en del smärta och sen fanns dom där igen. Hon började lite försiktigt med en pinsett. Det var inte jätteskönt. Med tanke på att mina bryn såg ut som en grottmänniskas bryn så kändes det kan jag säga. När jag inte trodde att smärtan kunde bli värre så blev den det.
Efter pinsetten så använde hon sig av en slags tråd. Och fy fan vad det brände. Men nu har jag i alla fall två ögonbryn istället för ett :)


Mona

Blev ju super fint :) Om man vill bli fin, får man lida pin :)



PUBLICERAT: 2009-05-26, 23:05:24 | URL: http://sashakitty.bloggagratis.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: