2009-10-07
 18:57:39

Jag överdrev.

Jag tror att jag tog i en smula när jag sa att jag var nöjd med mitt resultat av tentan.
Jag tror inte att jag är det egentligen, varför ska man vara nöjd om man inte blir godkänd?!?!!
Jag ska iallafall kämpa gärnet för att klara av omtentan. Undra om det bara är jag i hela klassen som ska göra om... men det kan det väl knappast vara...

Fick hemtentan idag i alla fall, fick Fredrik till att skriva ut den till mig så att jag har den på papper.
Började lite försiktigt med den idag, men jag tror att det blir många långa lördagar och söndagar den kommande månaden. Men på ett sätt är jag jävligt taggad!! :)


Mamsi

Du klara det. Du har ju en envis smålänning någstans inom dej. Pusss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: