2009-10-24
 10:39:27

Stressi.

Hej!

Lördag och jag vaknade av klockan idag. 08.00 ringde den och jag blevd nästan skrämd ur livet! Var tröttare än vad jag hade förväntat mig så jag ställde om helvetet till 08.30 då fick jag minsann gå upp.
När klockan var 09.00 blev jag hämtad av Göran, vi åkte och käkade frukost på ett café, det var en mysig morgon + att jag slapp att laga frukost hemma till mig själv :)

Det var faktiskt skönt att sova ensam hemma inatt, man kunde ligga vart man ville i sängen och jag tror bestämt att jag sov på diagunalen. Huvudet i Fredriks torn och benen på min sida, det var hur mysigt som helst! :) Sen skulle man gå upp, bäddade sängen, kastade lite rester ur kylen och sen kom Göran och hämtade mig.

Nu är jag hemma igen och jag funderar allvarligt på att ta tag i det sista tentaplugget, men jag känner mig stressad :(

Jag ska hinna med att:

* Duscha
* Hämta Elin
* Hämta mamma
* Åka till kyrkogården
* Åka hem till mamma och käka lunch
* Åka och lämna Elin
* Åka och lämna bilen hos mamma
* Ta bussen hem från mamma och byta om
* Ta bussen hem till Elin för att klockan 17.00 befinna oss på La Roche.

Det är bara att ta tag i livet nu innan det är för sent. Men det löser sig! :)




Fressten så kommer Freddo hem idag! :)


Mamsi

vi klarade det ju och vinet flödade redan kl 14 så stressen måste kommit av sig:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: