2013-04-13
 13:42:28

Till TM.

Till TM.
 

När man har suttit i ett flygplan i ca tolv timmar är man rätt trött i både kropp och själ, att dessutom behöva ändra tiden med sex timmar gör en lite vimmelkantig. Har man sen en fyra månaders bebis så har man lite svårt för att gå och lägga sig hur som helst så att bli av med jetlagen tog sin lilla tid.
 
men när den väl hade lagt sig så var jag uppe en gång i timmen en hel natt och bytade bajsblöja på lilleman. När vi sen vaknade på morgonen kände jag att han hade feber. Under dagen fortsatte han att bajsa flera gånger i timmen och han började att bajsa blod. När kvällen närmade sig hade han fortfarande feber och blev väldigt hängig så vi fick åka till barnakuten. När han satt i mitt knä i väntan på läkare säckade han ihop mer och mer och var nästan inte kontaktbar. Den veckan var vi på akuten tre gånger. 
 
Veckan därpå spydde Lilleman kaskadspyor tre gånger. Han spydde ner både sig själv och soffan. Det blev ytterligare ett besök på akuten. 
 
Så mitt svar till dig är att nej, det har inte hänt något speciellt roligt sedan vi kom hem. När ens lilla skatt, det finaste man har är sjuk så är bloggen det sista man tänker på. Men det är upp till dig själv om du går in här och läser eller inte. Det är inte alltid man har något att dela med sig av och just nu var min frukost det jag hade. Sen var det inte min frukost i sig som var det väsentliga. Utan det var att människan är en konstig varelse som klagar på sin semesterfrukost som man äter samma i fjorton dagar medans man i stort sätt äter samma frukost hemma i 350 dagar på ett år utan att klaga speciellt ofta. 
 
Hoppas du får en trevlig helg!


Anonym

I love you❤



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: