2007-05-29
 18:12:38

Fredrik är så stor och stark.

Vaknade klockan tre inatt av värsta ovädret. Låg vaken i kanske en timme innan jag kunde somna om. Garderobsdörrarna skakade och fönstrena skakade. Det fanns ett tält nere på terassen, det rasade av allt regn som tryckte på taket. Det var varmt och kvavt och åskan var riktigt nära. Första gången jag tyckte att det var lite läskigt faktiskt. Tur att jag hade Fredrik brevid mig som är stor och stark.

Kvart i sex ringde klockan,då skulle jag vara på jobb klockan sex. Gick upp och tog på mig, packade frukostsäcken och borstade tänderna sedan gick jag. Kände mig yr och konstig på jobb. Gick hem vid halv åtta, fick migrän. Gick hem och la mig och har legat i sängen hela dagen. I morgon får vi jobba som sjutton så att vi hinner med det som Mats antagligen inte har hunnit med idag pga att jag gick hem. :/ Fick lite dåligt samvete faktiskt men jag hade inte kunnat stanna på jobb för då hade det bara blivit värre och tillslut hade jag spytt och då hade det gått åt pipan i alla fall. 

Idag är det fortfarande klibbigt som fan men jag hoppas att det inte blir någon åska eller regn inatt så att man kan sova ordentligt. I morgon ska jag nog börja jobba sex vilket fall som helst. Får ta igen lite av dagens arbete. 

Ska nog käka lite oreos nu och kolla om det finns något på tv.  



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: