2009-03-23
 08:23:53

Influensan har gjort entré.

Helgen började kanon, med fint väder och man blev klar tidigt på jobb så att man kunde gå hem lite tidigare och vila upp sig inför kvällen. Tog ett bad direkt när jag kom hem och sedan gick jag in i sovrummet och såg att Fredrik inte hade bäddat sängen så jag passade på att sova middag där :) Fredrik kom hem från jobb vid fyra och Elin kom nog också där omkring. Vi skulle nämligen vara hos Paweena redan halv åtta. Madde och Malin kom vid halv sju.
I lördags så var vi ute och käkade med mamma och Göran det var jättetrevligt, men jag kände mig dåsig och smådålig. Men trodde naturligtvis att det berodde på alkoholintaget från fredagen så jag gick och la mig vid tolv. På morgonen vid sex vaknar jag av att jag behövde spy. Och sedan spydde jag i stort sett hela söndagen. Så räligt, men det var längesedan jag var sjuk på det här sättet så man får väl vara tacksam att det inte har kommit tidigare.

Här kommer lite bilder från fredags :)

                                                       


Mona

Jaha ännu en gång ni inte frågade om man hade lust att hänga med! Tack så mkt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: