2009-10-09
 21:20:02

Fridaynight.

Äntligen hemma efter ett biobesök. Flickan som lekte med elden stod på menyn. Det var en himla bra film och jag rekomenderar den verkligen, så jäkla spännande!!! Men att se Män som hatar kvinnor först är ett måste :)

F stack ifrån bion innan de ens hade hunnit tända ljuset, han hade brått till en innebandymatch, så nu sitter jag här i soffan, tvättad och i min mjuka och sköna pyjamas och väntar på att han ska komma hem :)

Är sjukt trött, det svider i ögonen och jag tror nog att de somnar gott när F kommer. 
Det har varit en tung vecka på jobb. De sista veckorna sen jag kom hem från semestern har varit rätt jobbiga.
Det har varit sånt klydd med personal, och städobjekt osv. Känns som om vi har jobbat så jädrans mycket utan uppskattning för det. Lite tråkigt, men det är väl så ibland.

Nu är det i alla fall helg och jag ska njuta av fulla muggar. I morgon ska jag koncentrera mig på skolan.
Ska skriva lite på hemtentan, plugga till omtentan (som tackålov är i samma ämne som hemtentan, så man kan kanske kombinera det lite) + att jag ska göra lite på en inlämningsuppgift som ska vara inne nästa söndag.
Skönt att den redan är skriven, nu ska den bara in i datorn och fixas till lite.


I alla fall, nu börjar njutningen av helgen och jag ska bara vara med F och F och F och F!!!
I morgon ska vi sova länge, och ligga och dra oss ända till 13,00 då är det dax för tvätt :(





Tjingeling fredagskväll!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: