2010-04-25
 08:57:30

SM-guld!

Igår hade jag en helt underbar dag med mamsen! Vi hade bestämt att vi skulle ut och köra en runda, till Svedala tex. Kolla i tygaffären där.

- Vi behöver inte bestämma någon tid säger jag till mamma, jag vaknar ju ändå så tidigt.

Tro fan att jag sov ända tills 10.40! Kommer inte ihåg när det hände senast men det var i alla fall härligt som tusan. Kan bero på att vi på fredagen var på Fagans med PP. Det blev rätt så sent men jag hade trevligt i alla fall. Skoj med en pub som har live-musik, det är inte alla som bjuder på det.

I alla fall så bestod lördagen av en heldag med mamma. Vi åkte först till tygaffären i Svedala, sen åkte vi vidare till Staffanstorp. Vid Härliga Hem har dom en affär som heter PANG! där inne kan man handla massor med kul och billiga saker, så där inne gick vi en stund. Sen åkte vi till Ljungs Handel, vi gick in och vände igen. Tycker att den affären är alldeles för dyr, och nästan bara full av skit. Men å andra sidan så gillar jag skit. Efter det styrde vi ferarrin mot Burlöv Center, tanken var att jag skulle hitta något som jag kan ha på mig när vi ska ha 10-års fest med jobbet, men jag orkade inte riktigt leta. Får ge mig ut en annan dag nu i veckan. Det blev i alla fall handlat lite mat, och fika. Sen åkte vi vidare hem till mamma. Fikade och kollade första perioden i hockeyn. Efter första så tog jag mig hem, kastade in en kyckling i ugnen och satt med spänd förväntan och kollade på hockeyn.

Självklart avgjorde HV i sudden och drog hem SM-guldet! Det kan ju inte bli mer än underbart!!

 


Vi får se vad denna dagen bjuder på, men jag tror nog att det blir en härlig dag!


E

VARFÖR I HELA VÄRLDEN HYLLAR DU BARA LIV???? VAR DET HAN SOM GJORDE MÅLET???? HAR HAN INTE ETT HELT LAG FRAMFÖR SIG??? HAHAHHAHA HIHIHIHI!! HAN ÄR SÖT HAN DIN LILLA LIV. "NU GÖR VI ALLA SÅ HÄR MED VÅRA HÄNDER O SÄGER LIV!!"


M

Ja det är ju ett helt lag. Men för Eme finns det bara en som gav henne muskler i benen. LIIIIIIIIV.

Vilken match..............



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: