2007-04-24
 19:10:03

Han är söt.

Det har varit en hyffsat varm dag idag. Det har varit otroligt härligt att gå av bilen eller komma ut från ett ställe också känner men att man inte fryser. :) Sommar! Kanske inte riktigt än men det är i alla fall påväg. Det vill jag lova. Jag hoppas att vi får en rekordvarm sommar i år. Funderar och planerar lite löst om jag ska åka upp och hälsa på Fredrik i midsommar. Ta tre dagar ledigt så jag är ledig helgen + en dag efter och två innan. Det tar ju i alla fall nästan en dag att komma dit. Det ska ju kännas lönt att vara där också. Men skärgården är härlig i vilket fall som helst. Och om jag inte kommer dit till midsommar så har jag i alla fall två veckors semester i augusti. Och en planerar jag att spendera där uppe tillsammans med Freddo. :)

På söndag är det min födelsedag och så ska jag ha lite bjudning. Har bjudit in några av mina vänner och jag hoppas att dom kommer. Än så länge är det bara en som har tackat ja, men och andra sidan bara två som har tackat ja också :) Ska baka lite kakor och så, det ska bli roligt att ha ett litet kalas hemma hos oss. Fredrik och mig :)

Idag när vi var och städade på vårt ena ställe så blev vi stoppade på vägen ut. Tydligen var dom inte nöjda med städningen och klagade på lite av allt. Det är inte så lätt för oss att städa och göra ett bra jobb med dammsugare och grejjer när det är ett företag där de sitter i telefon den största delen av dagen. De klagade på att toaletterna inte städades ordentligt och när han då tog med sig Mats in för att tittade så hade han inget att klaga på In your face!
I alla fall så kom vi överrens om att vi skulle komma på morgonen istället för på middagarna så får vi se om vi kan jobba mer ostört och om dom blir nöjda igen. I vilket fall som helst så var det inte så roligt med klagomål.


Nu ska jag titta på min Fredrik för han är söt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: