2007-04-27
 19:55:46

Luftballong.

Igår var en rätt så seg och jobbig dag på jobb. Torsdagarna är så fruktansvärt slöa. Tisdagarna tar all kraft ur en så, på torsdagen får man typ tvinga sig igenom dagen. Men det går om man är envis. Efter jobb igår kom jag hem, duschade, gick och åt med söto på La Empenada, sedan åkte vi till Bjärred och käkade glass och sedan vidare till Lund för korpmatch i fotboll. Fredriks lag vann med 3-2. Satt i solen i bara linne, emellanåt så blåste det kallt men jag vägrade att ge mig och tänkte sitta där i solen i linne tills matchen var över. Jag såg även en luftballong i går. Sommarens första. Ännu ett vår/sommartecken. Efter det kördes det till Åkarp där Freddo skulle spela bandy match. Själv åkte jag hem och tittade på Kyle XY tillsammans med mamma och Elin. Somnade gott när klockan närmade sig tio och sov gott när Freddo kom hem och berättade att han hade gjort två mål, assisterade till två och gjorde en tunnel. Det var skoj :)

Idag när jag kom hem från jobbet tidigt, var Freddo hemma. Han sken upp som en sol och sa att det var födelsedag. Jag sa till honom att det inte var min födelsedag än. Men jag fick i alla fall en fin rosa tröja från Gina och ett par skor. Vi åkte ut efter att jag duschat för att hitta skorna men vi hittade inga som passade. Så, jag har ett par skor till förfogande. :) Sen hade han bestämt mat, räkor som steks tillsammans med rödlök, vitlök paprika och chilli, sedan en burl Creame Fresh i det, till det - ris. Det var jätte gott. Och vitt vin till det. Muuuums!
Han är otroligt söt. Efter maten när allt var diskat la vi oss i soffan och mös. I vår ordinarie myshörna och det kändes precis som första gången vi låg där och snusade i varandras armar. Det liksom pirrade lite i kroppen på mig. Han är så fruktansvärt underbart söt och go. Jag älskar honom mer än någonsin! Min Baby!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: