2007-04-19
 20:12:33

Spindel.

Idag har vi jobbat som ganlningar, jag tog mig friheten att sova 20 minuter längre och var inte på mitt första ställe förren halv åtta. Det var skönt, men, inte heller i morgon får man sova länge. Men, i morgon är det fredag och på lördag ska jag sova länge. Det har i alla fall jag bestämt.Och även om jag vaknar tidigt så ska jag försöka tvinga mig själv att somna om igen. För jag vill sova länge.

Idag ringe jag till banken och ansökte om lånlov. Får veta innom 24 timmar hur det går. Hade varit skönt att veta tills på onsdag när vi ska gå och titta på lägenheten. Hoppas att den är fin och så, och att vi får den. Jag vill verkligen flytta. Jag vill bara packa upp mina saker ur alla mina flyttkartonger! :)


Var hemma hos mamma en runda idag och snackade en himla massa. Avreagerade mig på sådant som har hänt under dagen. Som Mats. Om klockan är 10.00 en tisdag, och vi bara hade ett ställe kvar som tar en halv timme, så är klockan 10.30 när vi är klara. Då kan vi inte vara på den andra stället förren klockan tolv egentligen för där ska dammsugas och det kan man inte göra när där är folk, så det ska vi göra på lunchen. Men då vill han inte vänta utan då åker vi dit 10.30. Men som idag när vi var klara vid tolv, då ville han inte åka till sista stället eftersom han tyckte att det var för tidigt. Och han drog ut på tiden en himmla massa och det irriterar mig. Man kan inte klaga på att man inte kommer hem i tid osv. när man inte tar sig den tiden. Man kan inte gå och dra ut på tiden när man har två timmars hål. Det är ingen jävla gymnasieskola. Gaaah, jag blir tokig!

Men i morgon ska vi jobba satan så att vi får gå hem tidigt. Det är ju trotts allt fredag :)


Ps. Idag såg jag en spindel! VÅRTECKEN!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: