2007-04-18
 20:47:33

Visning.

Blev otroligt glad nyss.
Anmälde intresse för att gå på en lägenhetsvisning på en lägenhet på Segevång. Trodde inte att jag skulle få svar så snabbt men fick nästan direkt. Så på onsdag ska vi gå på visning. :) Hoppas det går fint med det, inte ens säkert att man tycker om lägenheten, och inte ens säkert att man får lån osv. Men det är bara att hoppas på det bästa helt enkelt.

i helgen som gick såg jag en fjäril, och det är verkligen ett tecken på att det snart är sommar. Var på fotboll på Limhamsfältet idag, blåste som sören och var inte alls lika mysigt som i måndags när jag var på fotboll i Lund.
FC Reben loosade så jag struntar i tabellen idag :)

Åh vad nervös jag känner mig i hela kroppen idag! :))


Anonym

Köbe lägenhet med köbe kakor



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: