2007-08-11
 10:10:52

Freddoälskling!

Lördag idag. Vilket betyder att det bara är en dag kvar innan Freddo kommer hem. Jag räknar nämligen inte den här dagen eftersom jag genomlider den just för tillfället. Igår tror jag att jag skrev att när jag sov natten till fredagen trodde jag att det var natten till lördagen. Jag blev så besviken när jag kom på att jag skulle upp och jobba. Iaf. Idag vaknade jag 05.10 av att mammas klocka ringde. Jag blev glad, eftersom jag trodde att jag hade glömt ställa min klocka, och om jag hade glömt det så skulle jag ju isåfall komma försent till jobb. Men i alla fall. Jag gick upp och träffade Göran i storarummet. Då kom jag på att det var lördag och att jag kunde sova hur mycket jag ville. Gick på toa och sen rätt in i sängen igen. Sov till klockan åtta sen låg jag bara och drog mit ett tag. Det var hur skönt som helst.

Dagen ser ut som följande.
* Åka till obs. Köpa en Nelson och en kvinna. Vad kvinnan ska heta ska Freddoälskling stå för. Ska bli kul att se vad det blir. Kanske hittar man något annat roligt. Får se :)

* Städa Görans bil. Ska damsuga den innvändigt och torka av den. Det är ju nämligen så att jag och Fredrik ska få ha den när vi åker på våra utflykter under semestern och då vill jag inte sitta i en bil som är helt ingrodd i rök.

Ska ju åka till Ullared en runda. Fredrik och jag. När folk har frågat vad jag ska göra på min semester har jag sagt att vi ska till Ullared. "Vem mer än du?" "Fredrik och jag." "Fredrik?!" "...Ja ...." Vad är den hemska uppståndelsen? Vem har sagt att män och pojkar inte kan åka till Ullared. Det som jag kan bli mest irriterad på är att. Inte ens hälften av alla män i Sverige har varit i Ullared, dom vet inte ens vad det handlar om men ändå hatar dom stället. Dom skulle aldrig ens kunna sätta sin fot där. Varför undrar jag då. Varför? Dom har ju ingen aning om det överhuvudtaget. Det är bara en massa fördommar som flyger runt om Ullared. Det har dom gjort i urminnestider och det är ingen som ens försöker bryta upp den hemska myten. Jag är faktiskt glad över att Fredrik följer med för där är faktiskt roligt. Man behöver inte handla, man kan bara vara där.

Funderar på om jag ska åka hem idag. Gå och fixa lite där hemma. Städa och så. Få det helt perfekt tills Fredrik kommer hem. Det hade varit skönt att sova hemma i vår säng. Den är underbar. Duscha länge och ordentligt :)

Skulle ju egentligen på klassfest i Trelleborg idag. Det blev tyvärr inget eftersom självaste värden är sjuk. Tråkigt, speciellt för Sofie. Undra hur jag skulle tagit mig hem från Trelleborg mitt i natten. Det är rätt roligt. För mig är det ett jävla stort projekt. Men för dom som har bott där hela livet är det inte någon större grej. Får se vad denna kvällen bjuder på.

Blir väl en mysig hemmakväll i sängen :)

Tanken på att Fredrik snart är hemma är helt pirrig. Jag blir pirrig i magen. Det känns nästan som resfeber. Typ, man vet inte var man ska ta vägen. Man bara går fram och tillbaka och rätt som det är så vill jag bara skrika rätt ut :)
Av glädje! Det är det Fredrik ger mig. Glädje och en anledning till att alltid vara glad! Jag är kär helt enkelt!!

Snart är det ju måndag och man kan börja leva igen! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: