2007-02-17
 17:01:25

1år!

Jesus!
Jag är hemma och jag har varit det ett bra tag, ser jag. Har helt glömt bort denna bloggen, trodde att jag hade tagit bort den men icke!

Jag är ju hemma från Småland och jag har varit det ett bra tag, det är helt underbart att vara hemma igen. Nuförtiden finns jag hemma hos min baby där jag bor nu förtiden kan man säga, det är såå mysigt.
Att alltid få vara med honom är woonderful! :)

Vi spenderade julen tillsammans i Hemavan/Tärnaby där vi jobbade lite och åkte skidor, helt sjukt roligt att stå på ett par skidor. Svårt, men roligt. Jag gjorde en del volter i backen men det får man stå ut med.
Det roligaste var när jag hade trillat och låg där och inte kunde ta mig upp, det kom en liten pojke på kanske fyra, fem år. Gjorde en rikgit Anja Pärson stoppning, ställer sig brevid mig och lägger sitt huvud på sne och bara tittar. Då kännde man sig inte så vass i backen kan jag säga. :) "Den gamla tanten har trillat"
Idag firar vi ett år tillsammans och ska gå och äta mysigt och gorr på St. Marcus vinkällare. Det är helt sjukt att det redan har gått ett år. Men det har varit ett roligt år och det har hänt massa roliga saker så jag kan inte ens komma ihåg allt som har hänt.
Men en sak är säkert och det är att det kommer komma fler år och dom kommer att vara exakt lika roliga!

Hejsvej!


Storasyster

Sitter o ler för mig själv när jag läser detta, skönt att du är så lycklig, lillasyster!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: