2007-05-27
 19:28:16

Vi se hur länge ögonen orkar.

Sitter här i sängen. Har rånat Fredrik på hans dator eftersom han endå inte är hemma. Det är så jobbigt krångligt med internetsladden som sitter i min dator. Har nästan tryckt i mig en påse chips och ett stort glas cola. Känner mig inte speciellt nyttig just nu, men, man kan ju se det som tur att det är ännu en jobbevecka och jag kan röra på fläsket lite. Blev glad igår när jag gick förbi ett skyltfönster och såg hur min mage sakta men säkert har försvunnit lite. Nu är det bara till att hålla fast så här. Eller kanse gå ner lite till :P


Det har varit en jobbig dag idag. Har varit trött och sliten. Det var en jobbig dag igår. Åte hem till Johan Strand som flyttade igår med en flaska vin. Spelade lite spel och så och när flaskan var slut kan man säga att Emelie också var slut. Halvsov i Johans fåtölj och mådde hur bra som helst innan PP började skaka på mitt huvud. Då bestämde jag mig för att inviga Johans toalett för första gången. Antagligen inte den sista. :P Vid tolv tiden tog Fredrik mig på en promenad hem. När han hade bäddat ner mig i sängen gick han vidare ut med lite kompisar. Minns inte när han var hemma men när han väl var hemma minns jag att kvällen inte alls blev som jag trodde. Men jag var nöjd i alla fall.

Dagen idag spenderade vi en stund hemma hos Fredriks mamma på Strandhem, skrev på lite paper om lägenheten. Hoppas att vi får den. Sen åkte vi hem till min mamma och käkade middag. Sov lite min säng och sedan åkte jag hem och Fredrik åkte med kompisar. Får se när han dyker upp ikväll. Men jag antar att jag kommer somna rätt tidigt idag i alla fall. Ska fylla på min iPod och sedan får vi se hur länge ögonen orkar.


Elsan

Ja..död..dog i lördags...*snyft och snörvel*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: