2007-11-06
 14:35:13

Ny tavla.

Oktober månad, inte klokt, tiden går assnabbt och nu ska vi snart flytta, känns som att det kommer gå hur snabbt som helst men ändå skjuter man upp på packandet för man tycker att man har så mycket tid kvar. Det känns även så här, det tar kanske max en dag att packa ner lägenheten så om vi gör det nu, kommer vi ju leva hur tråkigt som helst resten av månaden. Men vi får nog ändå snart ta tag i det och packa ner vårt underbara hem.

Det har hänt mycket sedan jag skrev sist men det känns inte som att jag kommer ihåg allt, eller ännu ärligare, jag vet inte om jag orkar skriva om allt.
.. Så jag skiter helt enkelt i det.

För ett par veckor sedan när vi var och städade på ett ställe så såg jag en fin tavla som jag tycker om. Den stod typ bland en massa annat skräp och var lite sönder i ramen och så. Idag när vi kom dit så var den fortfarande kvar och stod där så jag frågade om den skulle kastas och det skulle den så jag frågade även om jag kunde få den och det kunde jag. Så nu behöver vi bara köpa en ny ram och sedan har vi en fin tavla till vår nya lägenhet.

Nu väntar jag hem min prins för jag är otroligt hungrig! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: