2008-09-19
 12:42:08

Lättroad fisse!

Haha ännu idag så har jag fastnat på makemebabies.com. Det var ju så roligt. Det fanns hur måna kändisar som helst som man kunde välja mellan!

Jag och Colin F. skulle få den här sötnosen...


Jag och David B. skulle få den här lilla ankan. Rätt söt den också...




Jag och Mr. Brody skulle inte få en aldeles för ful bebis, den kanske går ...
(påminner lite om mig när jag var liten faktiskt)





Med Zac från High School Musical skulle jag få det här mongot. Med lite mustach runt munnen ...




Med hunken från Prison Break skulle jag fått den här lilla bögen ...





Eller ska jag kanske helt enkelt ta och satsa på George Busch?



Men jag tror ändå att jag håller mig till mitt och Fredriks lilla kräkmedel! För Freddo är ju så underbar! Söt, snygg, snäll och helt oemotståndlig!!!

Bebisen däremot ... OEMOTSTÅNDLIGT KRÄKMEDEL!!!!


Flinkan

Ha, har du sett att George Busch och Zac får ganska lika bebisar... Hrmmmm...


fritz


fritz

Ditt kräk medel är lik någon jag känner som är jätte söt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: