2009-04-04
 18:18:11

Rabbatt gillar vi.

Hemma igen efter en lång runda iväg från hemmet :) Var med mamma på sova där hon spenderade ett antal tusen, vilket jag också gärna hade gjort i den butiken men det känns inte rikgit som att plånboken tillåter det tyvärr :)
Hon köpte, sängkläder och badlakan och en kudde. Kudden fick hon i stort sätt gratis :) Jag fick ju rabatt till tanten :)
Chefen kom fram till mig när jag satt i en säng och snackade med mamma. Var så trevlig och tog mamma i handen och sen kom han fram till mig och gav mig ett ordentligt handslag;

- Hallå gumman, hur är läget?
- Jo tack det är bra, hur är det själv?
- Jo det är fint.


Sen kom tjejen fram som hjälpte mamma med kudden som hon skulle köpa så sa han till henne.

- Hon ska ha rabbatt, myyycket rabbatt! Hon hjälper till här och städar ibland.
Tjejen blev lite nervös;
- Ahaa .... okej ....

Så en kudde gratis blev det ju tillslut med allt det mamma handlade :)

När jag hämtade Elin på jobb så åkte vi en runda till Klågerup och hälsade på Elins kompisar. Satt i solen lite och sen lekte vi lite med deras son. Efter det blev det middag från La Empenada och nu är vi hemma igen! 

Ikväll blev det utgång till Möllan och sedan får vi se om vi drar vidare eller om vi drar hem :) 


Anonym

Roligt med myyyyycket rabatt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: