2009-02-18
 14:59:39

Guess whos back.

Det är helt galet!!
Fick ett sms av Lisa i gårkväll, blev förvånad, hon skrev något i stil med 'vet du vem jag har pratat med?'
Jag drog till med några jobbiga personer vi känner till men det var ingen utav dom. Det var självaste Madde!!!
Helg jävla gaaaalet! Hoppas att hon beter sig som en normal människa nu och stannar hemma i Sverige ett bra tag.
På fredag blir det i alla fall fika så får vi se om hon lyckas ta sig hem igen eller om jag stoppar ner henne i min ficka och förvarar henne där för alltid! :)

Idag är det Fredelie-dagen och det ska bli mysigt som tusan. När klockan slår nio är det Man Utd som gäller och en massa soff-mys. Soffmys består av att jag ligger på min plats och sedan ligger Fredrik på sin med sina ben på mig så ska jag klia honom lite på benen. Det är gott det. Det borde provas av alla. Men inte på min man dock. Ni får skaffa er en egen!


Har tänkt lite på en sak. Man hör ofta om kändisar och artister som är förebilder för olika människor, vi kan tex ta blondinbella, eller Moder Teresa, eller vem sjuttom som helst. Man ser upp till den här personen och gör nästan allt för att bli som personen också kallar man det för att hitta sig själv. Kanske inte så konstigt egentligen men i min skalle så går det inte ihop. Man hittar väl inte sig själv genom att vara som någon annan. Leta djupare istället, i dig själv, och bara följ vad det där inne säger åt dig. Det tycker jag låter vettigt i alla fall.

Nu är det snart helg igen! Åhhh vad vi älskar helgerna! Denna helgen ska vi iofs passa Fredriks mammas hus med tillhörande hundar, men det ska väl gå. Med en massa knark och sprit så klarar man nästan vad som helst sägs det :) Jag klarar mig utan men lite sprit sitter ju aldrig fel. På fredag ska vi ut och äta jag, Fredrik och vårat älskade bihang. Ska göra vårat första intag av riktig restaurangmat på Riannas Birstro. Det ska bli gooodie!

Detta inlägget har inget som helst sammanhang och jag är inte det minsta nöjd. Men det får duga.

Soo loong!


Anonym

Vaa är Madde påväg hem??? Du får hälsa henne så gott på fredag från mig...lova det!!! Kram



PUBLICERAT: 2009-02-18, 22:07:28 | URL: http://sashakitty.bloggagratis,se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: