2009-02-19
 16:28:44

Planer som faller i kras.

Jag gick för en stund sedan ner i tvättstugan och hängde upp tvätt. Då var klockan ca 15.00 och jag var pigg och trevligt. När jag var påväg upp efter att ha hängt upp tvätt så hade jag två planer. 1. Att jag skulle städa min garderob som ser ut som as. Min korg med underkläder har rasat så jag kommer inte åt hyllan som är under och ja, hela garderoben ser ut som röv. Och jag tror inte Fredrik är snäll och städar den åt mig och viker allt så fint! Snäääällt.... ;)
2. Var att jag skulle städa här hemma och överraska Fredrik tills han kom hem.

Så såhär blev det, jag gick in och badade. Kom uppt. Tog på mig lite kläder och hör och häpna KLÄDER. Inte pyjamasen utan kläder. I alla fall när jag var påklädd så var jag inte alls sugen på att varken städa eller göra i ordning i garderoben. Så ska jag vara ärlig tror jag att inget av det blir av idag. Men det kliar inte mig någonstans.


I morgon är det fika med Madde klockan ett som gäller! Då blir det semla och förhör av hennes tid i Australien. Sen ska jag nog mest titta på henne och stoppa ner henne i fickan när det är dax för att gå hem.

PAX FÖR ATT SITTA BREDVID MADDE I MORGON!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: